ZWROTY I REKLAMACJE

 

 

Jeśli uznasz, że kupiony u nas produkt ma jakąś wadę albo skazę skontaktuj się z nami i odeślij przesyłkę Pocztą Polską (poczta daje nam możliwość odbioru awizo w przypadku nieobecności w biurze, dzięki czemu będziemy działać szybciej) na adres:

 

Maciej Sitarski, ul. Płocka 5A/pok.209, 01-231 Warszawa

Pomożemy Ci w czasie nie dłuższym niż 14 dni od momentu, kiedy odbierzemy przesyłkę.

 

 

Każdy Klient może zrezygnować z zakupionego towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki i zwrócić towar na zasadach i z zachowaniem terminów, o których mowa w regulaminie. Prosimy o kontakt na sklep@espadre.pl z informacją czego oczekują Państwo (zwrot pieniędzy na konto, wymiana na inny towar).

 

W sytuacji, gdy towar nie odpowiada oczekiwaniom naszych Klientów dopuszczamy możliwość jego wymiany. Odesłany na koszt Klienta towar wymienimy na ten sam model ale np. w innym rozmiarze. W przypadku niedostępności danego modelu albo danego rozmiaru dopuszczamy możliwość wymiany na inny model. W tym celu będziemy zobowiązani za indywidualny kontakt z obsługą sklepu na sklep@espadre.pl